FAQ

FAQ

00
Prijava

Kaj moram storiti, če sem pozabil svoje geslo?

Če kdaj pozabiš geslo, uporabi funkcijo "Pozabljeno geslo" in poslali ti bomo nove prijavne podatke.

Lahko svoje naročilo še spremenim?

Parametrov naročila žal ni mogoče spremeniti. V primeru napake pri naročilu pa imaš 15 minut po zaključku naročila čas, da ga storniraš.

Kako poteka storniranje?

Postopek storniranja je naslednji: Po oddaji naročila imaš 15 minut časa, da storniraš naročilo. Po poteku tega časa storniranje več ni možno. Stornirati je mogoče samo celotno košarico.

Na kak način bom obveščen o stanju svojega naročila?

Uporabi funkcijo "Moja naročila". Dodatno ti bomo redno pošiljali e-pošto o napredku tvojega naročila. V tvojem pregledu naročil bodo prikazana naslednja stanja:

Proizvodnja: Prejeli smo tvoje naročilo. Če si kot vrsto plačila izbral "Plačilo po predračunu", nam potrdilo o plačilu pošlji najpozneje do 12 ure, sicer ne moremo zagotoviti predvidenega termina dostave.

Dostava: Tvoje naročilo je obdelano, stoji zapakirano v odpremnem prostoru in bo kmalu poslano na naveden naslov za dostavo.

Dostavljeno: Tvoje blago smo posredovali dostavni službi. Poslali smo ti ustrezno številko paketa, na podlagi katere lahko spremljaš svojo pošiljko.

Stornirano:Tvoje naročilo smo brezplačno stornirali.

Katere čase dostave ponujate?

Čas dostave je odvisen od vrste in obdelave tvojega želenega izdelka. Dostavni časi za vsak posamezen izdelek so za izbiro na voljo pri izračunu. Izbiraš lahko med naslednjimi možnostmi:

Standard: Standardno dostavo s sledenjem pošiljki ti ponujamo za vse naše izdelke.

Ekspres: Želiš izdelek prejeti hitreje? Potem izberi to vrsto dostave s slednjem pošiljki. Upoštevaj, da ekspresne dostave ni mogoče izbrati pri vseh izdelkih oz. lastnostih izdelkov.

Prednostno: Idealna vrsta dostave s sledenjem pošiljki za posebej nujna naročila. Na voljo je pri izbranih izdelkih.

Sobota: Za nekatere naše izdelke ponujamo dostavo ob sobotah. Preprosto izberi ustrezno možnost dostave pri izračunu. Ta storitev je plačljiva.

Upoštevaj, da prednostna dostava do 12 ure ni možna v naslednjih primerih:

- dostava s špedicijskim podjetjem (za velike in težke pošiljke dostavljene s tovornjakom).

S katerim logističnim dostavnim partnerjem sodelujete?

Naša partnerja za dostavo tvojih pošiljk sta DHL Express in DPD oz. njuni partnerji. V določenih primerih pošiljamo tudi s špedicijskimi parnerji (Schenker ali GLS). Izbrani partnerji za dostavo so odvisni od teže tvoje pošiljke, izbranega datuma dostave in partnerja za dostavo, ki ga izbereš v košarici.

Kako prejmem račun?

Ko blago oddamo v dostavo, boš račun v obliki zapisa pdf prejel na naveden e-poštni račun. Ta račun je v skladu s 5. členom Zakona o poenostavitvi davčne zakonodaje 2011 z dne 1. novembra 2011 veljaven brez elektronskega podpisa. Če ti račun manjka, si ga lahko kadarkoli natisneš na naši domači strani v svojem profilu pod "MyOrders".

Lahko spremenim svoj naslov za račun?

Želiš, da tvoj izdelek pošljemo tvoji končni stranki? Vsekakor, seveda z zagotovljenim varstvom podatkov. To možnost lahko izbereš v prvem koraku postopka naročanja. Za to storitev ti ne bomo zaračunali.

Kako lahko pri vas plačam?

Sprejemamo plačilom po predračunu, PayPal, takojšnjim nakazilom in kreditno kartico.Kreditna kartica

PayPal

Račun

Takojšnje nakazilo

Plačilo po predračunu


Naši bančni podatki:

Aero Print d.o.o.

IBAN: SI56 3400 0101 6403 224  

Swift (BIC): KSPKSI22XXX

Sparkasse

Kako ustvarim račun PayPal?

Pri ustvarjanju računa PayPal sledi naslednjemu postopku:

- Odpri spletno stran PayPal in klikni na gumb "Sign Up" (Prijava).

- Izberi, ali si zasebni oz. poslovni uporabnik.

- Vnesi potrebne podatke, potrdi s "Continue" (Naprej) in klikni "Agree and create account" (Sprejmi in ustvari račun).

- Klikni na povezavo, ki si jo prejel po e-pošti, da potrdiš prijavo.

- Vnesi geslo in klikni "Continue" (Naprej).

- Zdaj sledi varnostnim vprašanjem, da bo tvoj račun še bolj varen.

Shranite podatke o kreditni kartici.

Podatke plačila s kreditno kartico lahko shraniš za poznejša naročila. Ob naslednjem nakupu ti bodo takoj na voljo. Tvoji podatki za izvajanje plačila bodo pri tem v šifrirani obliki shranjeni pri našem partnerju, med postopkom plačila pa boš do njih lahko dostopal samo ti.

Kje lahko najdem izjavo o varstvu zasebnoti?

Tukaj je na voljo izjava o varstvu zasebnosti.

Lahko naročim manjše naklade ali le en izdelek - izpis?

Seveda lahko pri nas naročiš tudi male naklade ali enojne naklade (odvisno od izdelka).

Kaj pomeni "Drag and Drop"?

Drag and Drop pomeni "povleci in spusti". S pomočjo te funkcije lahko datoteke hitro in preprosto premikaš, kopiraš ali nalagaš.

Katere oblike zapisa podatkov sprejemate za nalaganje?

Svojo postavitev lahko v celoti ustvariš v našem orodju FreeDesign. Če želiš naložiti slike in logotipe, so primerne datoteke JPG, PNG in SVG. Če želiš naložiti že končano postavitev, je to možno z datoteko PDF. V datoteki PDF morajo biti pisave vdelane. Za slike in grafike s prosojnimi deli uporabi izključno slikovne datoteke PNG. Prosojni deli slik bodo samodejno izrezani.

Kako velika naj bo ločljivost moje datoteke?

Za optimalni rezultat tiskanja potrebujemo vsaj ločljivost 300 dpi, za plakate od formata DIN A1 (od 1/2 celotne površine) najmanj 150 dpi. Večja je ločljivost, boljša je kakovost tiska.

Kaj so vektorski podatki/SGV?

Kodiranje podatkov ne vključuje posamezne slikovne pike, temveč matematično definirani poteki krivulj. Na ta način je mogoče shraniti grafike in napise. Vektorski podatki niso odvisni od ločljivosti in pri skaliranju ne pride do izgube kakovosti. Uporabiti jih je mogoče v orodju FreeDesign.

Moram navesti porezavo/obrez?

Da. Porezava/obrez je območje, ki sega čez format strani. Tako preprečite bele površine, ki bi lahko nastale zaradi rezanja. V naših maskah za oblikovanje se območje porezave prikaže, če elemente približaš robu ali jih premakneš čez rob. Območje porezave zapolni z elementi ob robu ali informacijami v ozadju. Napisi morajo biti vsaj 2 mm oddaljen od roba formata strani.

Kolikšno tolerančno območje moram upoštevati?

Pri nadaljnji obdelavi sta zelo pomembna preciznost in natančnost. Na področju tiska se zato uporabljajo računalniško vodeni stroji. Kljub temu se lahko pojavijo odstopanja pri rezanju in zgibanju papirja, ki glede na vrsto izdelka in uporabljenega materiala znašajo do 1 mm. Teh odstopanj v rezanju in zgibanju žal ni mogoče izključiti. Elementi ob robu strani, kot npr. slike, besedilo ali ozki trakovi, bodo zato morda odrezani ali pa postavitev po rezanju ali zgibanju ne bo izgledala enakomerno. Da bi ti lahko zagotovili najboljšo možno kakovost, besedila ali objektov že pri ustvarjanju postavitve strani ne nameščaj preblizu roba. Žal ne moremo sprejeti reklamacij znotraj prej navedenega odstopanja. Dodatne informacije so na voljo pod točko "Moram navesti porezavo/obrez?".

Lahko izberem tudi druge mere prepogiba, ko nalagam dokončan dizajn?

Svoj letak oblikuj v skladu z navodili za pripravo izbranega izdelka na strani izdelka. Druge mere prepogiba, ki niso navedene, niso možne.

Kaj se zgodi s podatki o mojem naslovu?

S tvojimi podatki bomo ravnali varno in popolnoma zaupno – zagotovljeno. Ne bomo jih posredovali tretjim. Od nas ne boš prejel neželenih novic ali reklamnega materiala.

Katere vrste papirja ponujate?

Za vsak razpoložljivi izdelek za tisk je naša ekipa za tebe že izbrala primerne vrste papirja. Različni papirji so pogosto dodatno na voljo v različnih debelinah ("gramaturah"). Debelina papirja je navedena s številko za vrsto papirja. Višje je število, težji in debelejši je papir.

Z leskom (papir z gladko površino z leskom)

Mat - Silk - Brez leska (papir z gladko površino brez leska)

Naravni - Brezlesni oz. nepremazni (papir z grobo površino brez leska)

Bio (bel recikliran papir)

Karton (posebej trd papir)

Papir z lesom/brez leska to je kakovosten, dvojno premazan papir. Odvisno od strojne izdelave je mogoče papir naknadno dodelati z disperzijskim lakom (izvedba z leskom ali brez). Zato ne zagotavljamo naknadne možnosti pisanja oz. tiskanja na ta papir.

Blueback papir je na voljo v debelini 115 g/m² ob naročilu plakatov. Ima modro hrbtno stran in je posebej primerna za uporabo na prostem, saj je odporna na svetlobo in vremenske vplive.

Ta folija ti je na voljo ob naročanju nalepk. Se trajno zlepi, je bele barve in ima površino z leskom. Folija iz polietilena je primerna za uporabo na prostem, saj odporna na vodo/vremenske vplive in trpežna (odporna na trganje). Z uporabo tiskarskih barv stopnje 6, ki niso občutljive na svetlobo, je odvisno od sončnega sevanja možna 4-mesečna odpornost na svetlobo. Nalepke niso primerne za pralnice oz. odporne na sredstva za pranje avtomobilov, vsebujejo topila in jih ni dovoljeno uporabljati za pakiranje živil z neposrednim stikom.

Kaj je celofaniranje/posebna folija?

Pri celofaniranju na tiskan izdelek nanesemo izjemno tanko folijo. Tvoji izdelki tako niso le dodelani, temveč so tudi bolj obstojni in bolj odporni. Po želji lahko izberete folijo z leskom ali brez. Dodatno lahko izberete tudi posebno folijo brez leska z žametno ali laneno površino.

Kaj moram upoštevati pri tisku na tekstil?

Če želiš uporabiti lastno sliko ali logotip, bodi pozoren, da mora tvoja datoteka podpirati prosojne dele, če so ti zaželeni. To je npr. možno pri datotekah PNG. Odvisno od proizvodnje so pri merah tekstilnih izdelkov možna odstopanja +/– 5 %.

Kaj moram upoštevati pri pranju tekstila?

Da ti bo tvoj motiv še dolgo v veselje, je pomembno, da upoštevaš naslednje napotke za čiščenje in nego. Načeloma velja: Ko je tekstilni izdelek potiskan ali izvezen, več ne veljajo opozorila na etiketi, saj so natisnjeni motivi pri pranju in negi bolj občutljivi kot sam material. Zato upoštevaj naslednje napotke za nego (posamezen postopek tiskanja je naveden v specifikacijah izdelka v podatkovnem listu):

Digitalni tisk (neposredno na oblačilo)

- Tekstilni izdelek perite in likajte vedno na hrbtni strani.

- Pri likanju ne uporabljajte pare.

- Pri različnih motivih se motivi med likanjem ne smejo dotikati (npr. pri tisku na sprednji in hrbtni strani). Med motiva lahko položiš tkanino.

- Izdelek operi pred prvo uporabo.

- V pralnem stroju ne perit s temperaturo nad 30 stopinj in uporabi program za pranje občutljivega perila.

- Ne uporabljaj mehčalca, kemičnih čistil ali belil.

- Izdelek ni primeren za sušenje v sušilnem stroju.


Transferni tisk in vezenine

- Načeloma upoštevaj navodilo za pranje tekstila.

- Digitalni transferni tisk in vezenino je načeloma mogoče prati pri temperaturi do 60 stopinj.

- Potiskane tekstilne izdelke vedno peri in likaj na hrbtni strani.

- Ne uporabljaj belil.

- Izdelek ni primeren za sušenje v sušilnem stroju.

Kako lahko prekličem ponudbo?

Od kupoprodajne pogodbe lahko odstopiš v zakonskem roku. Pouk o odstopu najdeš tukaj.

Kaj moram storiti v primeru reklamacije/pritožbe?

Reklamacijo vloži pisno. Po e-pošti na info@aprinti.net, po faksu na email us! ali po pošti na Aero Print d.o.o., Bratovševa ploščad 34, Ljubljana. Ne pozabi navesti naročilno številko. Vsako pomanjkljivost je treba dokazati. Upoštevaj, da je 5 % naklade lahko makulatura. Zato potrebujemo dokazila, ki prikazujejo večji delež dostave. To seveda velja samo za prikazljive pomanjkljivosti. To ne velja npr. za premajhen obseg dostave ali neupoštevanje dobavnega roka. Obvesti nas, kakšna količina blaga je prizadeta. Pridržujemo si pravico, da zahtevamo dostavo nekaj vzorcev po pošti oz. pridemo blago iskat za ogled. Sporoči nam, katera vrsta ureditve ti ustreza. Naši sodelavci bodo reklamacijo čim prej preverili. Odgovor boš v najkrajšem možnem času prejel po e-pošti. Uporabili bomo kontaktni naslov, ki je vnesen v profilu stranke.

Kateri je vaš e-poštni naslov oz. kako lahko stopim v stik z vami?

Imam vprašanje, kaj naj storim?

Pošljite nam e-mail info@aprinti.net, in z veseljem vam bomo pomagali.