search
top

Razglednice,vabila,čestitke


Razglednice

Razglednica je eno bolj učinkovitih in prijaznih promocijskih sredstev. Pri pošiljanju ne potrebuje kuverte, informacijo poda hitro in naslovnika takoj opozori na nas na nevsiljiv in prijazen način.


Zakaj se razglednice obnesejo bolje, kot kuvertiran dopis?


1. Sporočilo razglednice je vidno takoj, ko jo prejemnik vzame v roke, saj ni zaprto v ovojnico. Ker bo večina  zaznala vsaj del sporočila na razglednici že med pregledom pošte, je možnost, da bodo razglednico obdržali in prebrali, večja. Poleg tega bodo opazili vsaj del sporočila, četudi jo ob tem odvržejo. Razglednice kot promocijsko sredstvo dobro funkcionirajo le, če jih pošljemo vsaj nekajkrat letno, zato moramo akcijo ponavljati, kupci pa bodo vsakič zaznali del naših sporočil oz. ponudbe.
2. Razglednice so odlične za obveščanje strank o novostih v naši ponudbi. Z njimi lahko obstoječe ali potencialne kupce spomnimo nase. Po drugi strani lahko razglednice uporabimo za to, da med obstoječimi kupci povišamo vrednost nakupa. Če npr. vemo, da naš povprečen kupec zapravi okoli 100 € lahko promocijsko pošto oblikujemo v smislu:” ta mesec poseben popust za vse nakupe nad 150 €!  Rezultati so lahko presenetljivi!
3. Razglednice lahko uporabimo kot opomnik naših strank: npr. mehanična delavnica lahko vodi evidenco servisa vozil in tistim, ki zamujajo z obiskom za redni servis pošlje razglednico “Minilo je že 6 mesecev od vašega zadnjega servisnega obiska, zato je morda čas za menjavo olja. Obiščite nas in izkoristite poseben popust za redni servis, ki velja le še naslednji teden.” Tako stranko spomnimo nase, obenem pa jo prisilimo k takojšnji reakciji.
4. Ste kdaj razmišljali o tem, da kakih 14 dni pred dvigom cen pošljete rednim kupcem razglednice in jih povabite k nakupu po stari, nižji ceni? Na tak način si naglo dvignete promet, pa še kupci vam bodo hvaležni!
5. Gostinci lahko za redne goste poskrbijo tako, da zberejo podatke o rojstnih dnevih in jim nekaj dni pred rojstnim dnevom pošljejo razglednico z voščilom in povabilom na brezplačno pijačo / kosilo. Večina strank bo s seboj pripeljala tudi koga drugega, ki bo postreženo plačal. Izboljšate si tudi možnost, da bi slavljenec rojstnodnevno zabavo organiziral pri vas, gotovo pa vam bo gesto vračal z obiski tekom celega leta.
6. Razglednice so tudi odlično sredstvo za obveščanje strank o morebitnih spremembah naslova ali telefona, odprtju novih poslovalnic ali novi spletni strani.
7. Čeprav se morda zdi, da je barvno lepše, ni vedno tako, vsaj kar se učinkovitosti tiče. Testiranja so pokazala, da je razglednica, ki ima prednjo stran tiskano v barvah, hrbtno pa črno-belo, učinkovitejša od tiste, ki je barvna na obeh straneh. Preveč barv ljudi lahko zmede in odvrne pozornost od bistva naše ponudbe.
8. Pomembno vodilo: izogibajte se gneči – naenkrat z razglednico promovirajte le eno stvar oz. ponudbo.  Sporočilo naj bo jasno posredovano in fokusirano na to akcijo!
 
9. Nenazadnje – razglednice so lahko tudi odlično sredstvo, ko organizirate nagradne igre, iščete nove sodelavce in podobno. Možnosti je še veliko, razmislite, bodite kreativni ali pa nas kontaktirajte in povprašajte za nasvet!

















 


Vabila in čestitke


Tiskamo vabila in čestitke vseh vrst za vse priložnosti. Ponudimo lahko od posebnih oblik vabil, do zlatotiska in ostalih dodatkov. Od čisto zabavnih dogodkov, do resnejših poslovnih srečanj, seminarjev, simpozijev itd.
Tiskamo tudi osebna vabila in čestitke za zasebne priložnosti (rojstni dnevi, poroke, obletnice, …).
Na pomoč vam lahko priskočimo tudi z grafično pripravo vabil ter pripravo baze in tiskom naslovnikov oz. drugo obliko personalizacije.


Naša vabila so primerna za vse priložnosti!

 

Naročite razglednice, vabila, čestitke zdaj!

Naročilo razglednic, vabil, čestitk

top